Duyuru:YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN İYİ KÖTÜ YORUMLARINIZI BEKLİYORUZ SAYGILARIMLA
GÜNCELL HİLELER İÇİN BİZİ FACEBOOK KANALIMIZDAN TAKİP EDİN reklam
Ana Sayfa » Knight Online Çift Client Açmak

Knight Online Çift Client Açmak

Merhaba arkadaşlar bu yazımda sizlere pvp ve uskoda koxpsuz tamamen virüssüz bir yolla nasıl çift client açılır nasıl bir bilgisayardan iki character ' e girebilirsiniz onu anlatacağım. Ben genelde bu işi bir char ile normal oyunuma devam ederken ikinci char ile pazar kurmak için yapardım. Yani pazara ayrı zaman ayırmazdım. Arkada banka charım açık kalırdı. Arada alt-tab ile client değiştirip pmleri kontrol ederdim.
Evet anlatıma geçelim:




  • Kullanacağımız programın adı sandboxie, bu program size bilgisayarda sanal bellek açmanızı sağlıyor. İlk olarak sandboxie programımızı indiriyoruz. Lütfen versiyonuna dikkat edelim. Yeni sürümleri soacslar yakalayabiliyor.

    •  İlk charımızı normal şekilde oyuna soktuktan sonra ikinci charımızı sokmak için launcher'a sağ tıklayıp sandboxlı çalıştır diyoruz.
       UAC yöneticisi olarak çalıştır diyip tamam'a basıyoruz.
      Aynı klasöre kurtar diyoruz ve id&şifremizi girip normal olarak oyuna giriş yapıyoruz.
       Gördüğünüz gibi artık tek bilgisayardan iki clientle de oyuna girmiş bulunuyoruz.
       Yapamayan ve hata alan arkadaşlar buradan ve twitterdan sorunlarını iletebilir. Bu arada bende programın bendeki sürümü aşağıda ki resimde yazıyor.Sizlere link vermiyorum. Official sitesinden temiz bir şekilde indirebilirsiniz. Program ücretsizdir. :) İyi oyunlar...
    • Arkadaşlar son sürümler de oyuna giriş yapamayabilirsiniz hatırlatayım... lütfen bunun için benim kullandığım sürümü indiriniz!!!

    1 yorum:

    1. soacslog hata veriyor ikinciyi açarken ne yapmam lazım ?

      YanıtlaSil

    .

    Koxp Ara

    -->